Fantastico!

Skolarbetet till imorgon är klart och utskrivet, middag i form av korvstroganoff är tillagad och nästan uppäten. Allt vi lagade är inte uppätet, för vi lagade åt 6 personer, men iaf 2 portioner är tagna. Blev väldigt gott, ytterligaren en god idé av J. Han sprutar ut goda ideer de senaste dagarna. Det blev gott också, fast J klagade på mitt sätt att strimla falukorv. Han hämtar en andra portion nu. Jaja, nu ska han inte racka ner på mig! Det blev ju gjort iaf. Antingen låter man någon annan göra det, elller så gör man det själv på sitt sätt. Fast jag är likadan, så vem är jag att klaga...

Imorgon blir det seminarie 8-12 med redovisning från min grupps sida. Sedan lunch och därefter spendera några timmar i tysta avdelningen i bibblan. Fantastico. Har än mer böcker att släpa på imorgon än vanligt, mindre fantastico. Sedan ska jag hämta mina två nya böcker i Vby, träna och handla mat.
Så nu vet ni det.

Bjuder på en till bild från cocktailpartyt: Two thumbs up!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0