Koncentrationssvårigheter

Jag och J lagar mat (currykycklinggryta). Nu ska det koka i 35 minuter och vi tar en paus i fixandet. Jag har dåligt samvete för att jag inte gör det jag ska i läxväg (ska vara klart imorgon) men är så sjukt trött. Vet om att J också har läxa att göra så frågar honom om han gjort den för att känna mig själv "mindre dålig" (människan är bra lustig):

-Älskling, visst hade du också läxa att göra idag?
-Ja
-Har du gjort den?
-Nej
-Åh vad duktiga vi är
-Nej vi är sjukt dåliga

Ja nu mår jag mycket bättre.

Snälla koncentration kom tillbaka! Jag behöver dig!

I fredags var jag glad, även om det inte ser ut så.
Nu är mina mungipor där nere dock.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: kompis

Söt en då och fin scarves runt halsen :)

2009-02-08 @ 19:53:27
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Koncentrationen är inget som kommer till en man måste ta tag i det själv. Det fick vi lära oss i skolan! ;)

2009-02-08 @ 20:12:01
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: AnnaaHonDen

Sätt fart nu bruden :)

2009-02-08 @ 20:14:44
Blogg/hemsida: http://annamupp.se.nu
Skrivet i slottsdammet av: Ida

hihi. ja de är betydligt lättare att skuta saker framför sig än att ta tag i dem i nutid:P hoppas de gick bra med pluggningen tillslut:)

2009-02-09 @ 16:18:35
Blogg/hemsida: http://idapersson.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0