Lördagen i stora drag

Så var det lördag. Jag ska snart åka iväg till Proppvolleybollen med skolan. VI har ju temat Oktoberfest i vår grupp och jag har haft ångest för hur jag ska vara klädd. Har inte kommit på vad jag ska ha på överkroppen! Drömde att jag råkade åka till Bålsta och sedan inte hittade rätt tåg tillbaka och skulle komma försent. Drömde sedan vidare på samma tema men det var mitt gamla kompisgäng istället. Jag dissade två av kompisarna och satte mig i en taxi och åkte till rätt gympasal. Det var dock ingen som hittade i Sundsvall(?) så var gympasalen låg visste inte taxichafförerna (de var två i en bil).

Till slut vaknade jag och hade smått panik. Jag skulle hinna duscha, packa, hitta kläder, bestämma kläder till ikväll, torka håret, sminka mig, äta... PANIK!
J lugnade mig dock och vi snackade om det och då kom jag på en idé. Den får duga!
Duscha har jag gjort, jag har nästan packat. Nu måste jag göra mig i ordning och bestämma kläder för kvällen, inte lätt!

Efter Volleybollen (där vi blir bjudna på lunch av en advokatbyrå) blir det dusch och ombytning, sedan mellanfest och presentati0on av ramsor, sånger, dans, flaggor osv... Sedan är det middag klockan 19 och klockan 22 är det eftersläpp för övriga.

Det blir nog roligt!
Nu måste jag äta klart och maila W i tysklnad (som kommer hit på torsdag!) och ordna mig och kläder... Ingen panik!
I'll bring camera!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: kompis

Låter som en härligt rolig dag!

2009-02-21 @ 09:31:43
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Oj oj, låter som om du har det stressigt nu med dina drömmar! Hoppas volleybollen går bra och att dagen och outfiten blir lyckad! Kramar

2009-02-21 @ 09:51:55
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Emma

Okej jag ska kolla på melodifestivalen med nåra kompisar haha =)

2009-02-21 @ 14:55:42
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0