Lyckan rors i hamn

Yeey, duktiga jag! Redovisningen gick vägen och det kändes som att jag gjorde bra ifrån mig. Sedan åt jag pannkakor till lunch och därefter satte jag mig i bibblan. Dock inte tysta avdelningen för jag hade sällskap så det gick inte lika fort som det hade gjort annars men klar blev jag iaf! Sedan åkte jag hem, åt middag och hämtade mina paket. Tränade styrketräning och sist så handlade jag mat. Jag hann med allt! Tror jag börjar komma in i rätt lunk nu. Känns bättre iaf. *Ronja Rövardotters vårskrik*

Nu talar jag med min gamla arbetskollega M på msn. Hennes sista dag är på fredag. Hon berättar vad som hänt sedan jag slutade i januari. Attans att min gamla avdelning ska flytta från sthlm, annars hade det varit perfekt extra jobb och sommarjobb. Gah, dålig planering. Dumma ledning, kunde väl ha väntat ett år? Varför hålla på att flytta i värsta finanskrisen?! Gah.

Nej, nu blev jag avis på M. Hon har nämligen ett sådant duschdraperi som jag alltid velat ha. Sådant med delfiner på! Hon skickade en bild på sin söta kisse Angelina (som hon tänkt spara ihop till själv men sedan fick av sin pojkvän/sambo i födelsedagspresent) och då ser jag det. Min draperi-kärlek sedan typ 12 år tillbaka. Jag är kär...

Här är en bild på draperiet (och söta Angelina), är det inte fint?

M verkar dock ha väldigt roligt åt min nya förälskelse... hon bara skrattar...


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Anonym

Nina älskar delfiner och skulle älska ditt draperi! =)



Ah, men skönt att det gick bra och lite nervositet är bra! =) Kramar

2009-02-04 @ 21:50:41
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Nina älskar delfiner och skulle älska ditt draperi! =)



Ah, men skönt att det gick bra och lite nervositet är bra! =) Kramar

2009-02-04 @ 21:51:14
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Emma

Ja precis de ja tänkte på..

men vet inte riktigt hur jag ska göra.. känns inte så kul heller o jobba gratis..

=P då de e på helger o sånt oxå.

2009-02-04 @ 22:10:10
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Viktoriae - Självkänsla & Tänkvärda inlägg

Vilken söt kisse!!

2009-02-05 @ 21:47:50
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0