Plugg plugg, plugg plugg

Fick extra gott bröd med mig hem igår som jag åt till både middagen igår och frukosten idag. Så gott. Sitter med läxa inför morgondagen. Har en del att göra. 4 uppgifter tror jag + ett rättsfall, några sidor att läsa samt ytterliggare lite som läraren la på igår. Sedan det där som man vill göra för att komma lite före, särskilt nu när mina helger ser ut som de gör. Har iaf löst första uppgiften och är nöjd med mitt svar, gett mig på den andra nu men behöver lite tid att fundera kring den.

J är i skolan, därför stannade jag hemma. Men det är svårt, här finns datorn (som ni förstår) och jag är så sugen på ett bad. Vill bara ta en av mina rättsböcker och lägga mig där och stryka under. Skulle vara så skönt. Men jag måste göra lite mer av läxan innan jag får ge mig hän till sådan lyx. Det goda brödet lockar också, kanske kan göra mig en macka eller två till lunch...

Visade förresten J den lysande lampan över köksbänken, han var lika förvånad som jag och förstod inte hur det gått till. Helt otroligt!


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0