pluggeliplugg

Nu sitter jag här och studerar, behöver datorn denna gång för det ska vara renskrivet och prydligt. Inlämningsdags för första rättsfallskoncentratet. Ska träffa min grupp klockan 14 och så ska vi snacka igenom det så vi alla uppfattar saker lika (förhoppningsvis också rätt). Inte så himla lätt alltså, är om man ska få ta upp tvister rörande svarta pengar i domstol. Vi har inte haft någon undervisning på detta så det är bara böckerna vi har att tillgå.

Jag tycker att jag borde få avi för min andra bok idag, den skickades ju i fredags... *väntar*
Åh nu kollade jag på Godssökning och nåddes av detta besked "ANKOMST OMBUD 2009-02-03 04:30 Paket levereras till ombud idag. Hämtas efter kl. 17." Yeey.

Nä nu måste jag fixa med plugget, och lite mat. Ciao.


Ser typ osminkad ut på alla bilder från cocktailpartyt,
får nog drämma på med lite mer smink nästa gång...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

lycka till med skolarbetet! Skoj att få se kommentarerna igen! =) -wie- Satan vad frustrerande det varit att inte kunna se dem! -morr-

2009-02-03 @ 11:03:47
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Isabella

Jag kan alltid hjälpa till och sminka! :D Tycker ju set är så kul och så kan man sminka efter teman (jag har pluggat på ännu mer nu!), tex 60tal, 50tal, 40tal, neutral, kontraster mm. Haha youtube is your friend!



det är någon modemagasintjej som visar massa olika sätt att sminka på och visar alla steg, väldigt bra! Fast hon har ju 1 milj olika saker med men lyckades uppnå samma resultat med det "lilla" jag har! :)

2009-02-03 @ 15:11:56
Blogg/hemsida: http://thisdreamisover.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0