Sliten?

Läckan vid mamma och pappa blev fixad under middagen, de släppte på vattnet igen och upptäckte att det är en ytterliggare läcka. Var denna läcka fanns lyckades de dock inte klura ut. De stängde självklart av vattnet igen och sökte igenom rören med instrument utan att finna läckan. När vi åkte därifrån skulle de försöka lite längre bort och se om läckan fanns där.

Maten var god och vi blev proppmätta. Knappt man fick plats med efterrätt, men det är klart att lite kan man alltid klämma ner! Sedan skjutsade J min bror och hans flickvän till mataffären vid dem, när vi ändå var på hemväg. Kom hem för ett par timmar sedan och har gjort lite allt möjligt sedan dess. Är sjukt trött just nu och skulle nog bara vilja lägga mig och sova. Skulle verkligen vara skönt. Ska ju iaf upp tidigt imorgon...
Träningsvärken sitter i i vissa delar av kroppen, som baksida lår, nedre mage, rumpa och bröstmusklerna, resten har släppt tack och lov.

Imorgon är det seminarie på förmiddagen till lunch, sedan ska jag väl köpa någon sallad eller så och därefter blir det tysta avdelningen i biblioteket som gäller några timmar framåt. Har en del att göra eftersom jag legat på latsidan under helgen. Har ju haft roligare saker för mig än att plugga, faktiskt. Även om lagboken är min bästa vän...


Vi förlorade aktivitetstävlingen med en poäng fick jag höra. Några i min grupp kände sig ändå som vinnare och gick upp på scenen med den vinnande gruppen och stod längst fram och tog emot hyllningarna

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Bettie

jo, sag artikeln, dock ska "problemet" redan vara lost sen ett par dagar tillbaka. det ar mojligt att metro publicerade artikeln trots detta :/ kram pa dig!

2009-02-01 @ 21:57:05
Blogg/hemsida: http://www.mylifeaftersweden.com

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0