Snart äre helg, men först torsdag

Vad hände med kommentarerna? Syns ju inga under förra inlägget fast jag har godkänt dem... suck blogg.se jag börjar tröttna på problem!

Idag tog jag en rejäl sovmorgon (låg i sängen i över 10 timmar) och sedan åkte jag till biblioteket. Halvt värdelöst det. När ska jag inse att jag kan inte plugga när jag är med andra som inte håller käft? Bara att hålla mig i tysta avdelningen tills båda parter har något att komma med om samma punkt (typ se om vi kommit fram till samma svar på en viss fråga). Hann göra lite iaf.

På vägen hem satte sig två killar i högstadiet brevid mig och snackade om att de skulle skolka imorgon för att gå på internetcafé samt att de försökte få prao på ett internetcafé. Hade svårt att koncentrera mig på boken om straffrätt när de satt brevid så fick lägga ner. Bytte tåg, för mitt skulle ändå inte gå ända hem, och kom på samma som mamma. Vi hade sällskap i typ 5 minuter innan jag hoppade av.

Kom hem och diskade i evigheter, vårt kök är så fint nu, från golvet och uppåt. Tom spisen och ugnen rengjorde jag. Dock inte från och med golvet, har inte orkat ta itu med det. Mina fingrar blev som russin och mitt fina nagellack åkte av så nu är det inte fint längre...

Vi hade planerat dundermiddag men jag orkar inte hålla på med massa mat och J är inte hungrig så han har ingen matlagningsmotivation. Blir nog det ändå för vi har tinat kycklingen redan och kommer inte på något annat att göra.

Ikväll har jag dock lite mer läxa att göra, eftersom jag inte var så effektiv idag. *suck*

Ser fram emot imorgon och resten av helgen dock! :-D
(Kan inte ladda upp någon bild för blogg.se krånglar
och att uppdatera verkar omöjligt också).

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Hmm, oj.. såna problem har jag inte! =O De flesta problem på blogg.se har jag fått svar på i deras den där saken mankan kolla.. =P



Min dag har varit helt okej, jag känner att jag inte har lika mycket ork som när jag är "frisk". Jag är helt jävla slut och änd började min dag efter 12.. Imorgon är det skola och det är lite skrämmande om jag ens kommer ta mig ur sängen.. dubbla klockor tror jag allt! Kramar

2009-02-12 @ 20:52:51
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0