Tjuvlyssnat-material IRL.

Jag tränade styrka, det gick bra och jag ökade lite igen på några maskiner. Måste ha lite utmaning ju!
När jag och mor gick därifrån mötte vi Sa som skulle träffa Su och fika. Ville jag haka på? Ja, varför inte- en snabbis! Plugget kallar.

Vi tre hamnar på ett café och börjar prata om dittan och dattan. Sa fick höra ifrån flera killkompisar och ex och föredetta på -g:are under Alla hjärtans dag. Vi kommer in på ett närliggande tema och talar i ordalag som bara vi förstår. Tur det, för det var rätt många andra på cafét just då. Ja, tills Su glömmer bort sig vill säga, börjar vifta med ena handens fingrar och utbrister:

-Men Sandra, man kan faktiskt nå g-punkten med fingrarna också!

-Ja, instämmer Sa.
-Jo, det är ju så det går för det flesta, fyller jag i strax efter yttrande.

Så blir Su plötsligt illröd i ansiktet och börjar asgarva, samtidigt märker både jag och Sa att några vid närliggande bord tittar åt vårt håll. Hoppsan, det var inte så diskret, kommer vi då på och börjar asgarva vi med.
Su ville fly fältet direkt men jag och Sa fick henne att stanna och vi började tala om andra saker för att släta över det nyss sagda. Jag bara undrar vad de andra gästerna sa när vi väl gick därifrån...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Haha, men såna tillfällen är ju dunderroliga!! =) Jag är typen so bli röd, sen utbrister "jaja..." och fortsätter prata, otroligt generad över situationen! =P



Haha, Nina blir rädd ändå! Jag skrämmer henne jätteofta! =P Just för att hon är så lättskrämd! =) Men vi ska nog ta det lite lugnt med det.. tänka på hennes hjärta! =P

2009-02-15 @ 18:18:09
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Isabella

Hahahaha stackars Su! Men kul va det!

2009-02-16 @ 03:21:36
Blogg/hemsida: http://thisdreamisover.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0