Tråk, tråk, tråk

Klockan slog 20 och jag tyckte det kändes som att den var låångt efter 23 iaf. Klockans visare, eller digitala siffror, arbetade sig långsamt närmare 23-slaget. Inte för att något särskilt händer då men det var ändå ett slags mål. Jag gjorde massor, och ingenting. Hade sjukt tråkigt och funderade på att dra fram lite böcker och plugga klockan 21, helt normalt? Jag hade ganska tråkigt. Istället satt jag här och klickade på "refresh"-knappen på mina sidor. Inga nya blogginlägg, inga kommentarer på min, inget händer på facebook och sedan vi blåste rent datorn har alla länkar till roliga spel försvunnit, så inte ens det kunde jag göra! Jag gjorde typ ingenting. J föreslog att vi skulle se på en serie. Jag accepterade anbudet. Så försvann 45 minuter till. Vi gjorde lite andra saker och slog ihjäl ytterligare några minuter. Nu har jag tråkigt igen. Denna gång är klockan iaf över 23 och jag är trött. Därför har jag kommit fram till slutsatsen att jag borde plocka unden lite (ytterst lite) i köket och sedan göra mig i ordning för sängen. En dag imorgon också, som man brukar säga.
Blä vad tråkigt jag har.

Det var roligare i lördags afton än denna tisdagskväll (tack och lov).


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0