Trött som en gris

Jag var trött igår. Verkligen trött. Klockan 20.50 låg jag naken mellan lakanen i sängen och med släckt lampa. Jag kunde inte somna, men jag orkade inte vara uppe heller. Kallt var det också utanför täcket. Jag slocknade efter någon/några timmar. Tänkte att iom att jag la mig så tidigt lär jag vakna klarpigg klockan 6-7 någon gång. Då kan jag gå upp och göra dagen! Gjorde jag det tror ni? Nej. Från det att jag somnade sov jag som en stock till strax före 10. Räknat ut att jag låg i sängen i 13 timmar! Helt galet. Tack och lov att jag inte hade skola idag.

Jag hade säkert kunnat somna så där också (antyder dock inte att personen på bilden sover!)...

Jag gjorde J sällskap till Budo Fitness vid lunchtid och han inhandlade en ny suspensoar. Mycket bra investering för framtiden tycker jag. Därefter stack jag till Studentpalatset och försökte få svar på frågorna till imorgon med hjälp av T. Vi satt där till halv 5 och försökte komma på något vettigt. Halv 5 var vi tillräckligt vettiga tyckte vi men ett definitivt svar ska bli intressant att höra imorgon. Strax före 17 åkte jag mot gymmet och mötte upp mor. En pappa satt och läste Harry Potter på tunnelbana för sina söner.
Källa
Vi åt lite så att vi skulle orka träna och sedan körde vi igång med uppvärmning och styrka. Därefter gick jag och handlade det jag lovat J och sedan for jag hemåt. När jag ska gå av står J på andra sidan dörrparet på perrongen och ska på. Bestämmer mig för att åka med 2 stationer till för att få prata lite med honom. Han åkte till sin träning. Så kom jag hem nu! Puh. Jag har god lust att väga min ryggsäck för den är minsann inte lätt! Är väldigt trött just nu, efter träning, ryggsäcksbärandet och en "lång" dag. Dock är inte dagen slut för jag ska läsa lite mer straffrätt nu. Kunde inte inte koncentrera mig när pappan läste Harry Potter så jag la ner boken och lyssnade på honom istället.

Tänk om jag slapp släpa på en tung ryggsäck dagarna i ända.

Har er dag varit bra? Sovit gott?

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: annaaaaa

Hihihi om du köper en annan väska än en ryggsäck så kan du släpa på dne istället för en ryggsäck ;)

2009-02-17 @ 22:07:53
Blogg/hemsida: http://annamupp.se.nu
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Tjolahoppsan, oj jag är precis så trött som du beskriver i bloggen och det låter så otroligt skönt att få sova i 13 timmar! Mysigt med pappan som läste för sina barn!! =)



angående matkedjan så skulle det ju vara tufft att hålla det i trim för till och med brödet vi köper innehåller massa e-tillsatser.. =S När du handlar en grov smörgås på lunchen (typ: ciabata) är det ex. färgämnen som gör den mörk.. Ja, du hör ju var vi får i oss! Därför satte jag igång ett brödbak när jag kom hem och njöt av att det inte var några e-tillsatser! =)



Hoppas du är piggare idag, jag fryser!

2009-02-18 @ 06:17:33
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: k a l m .

svar; åhja alltid sött med familjefoton men kläderna var ju helt ... :O

2009-02-18 @ 12:45:26
Blogg/hemsida: http://hejjagheterkalm.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0