En alldeles speciell dag

Dagen började med att jag stötte på Su på tbanan. Hon arbetade och jag såg henne i full utrustning! Såg ut att vara väldigt mycket kläder! Kul att råka stöta på varandra så där.
Sedan hade jag sällskap med klasskamraten E från tcentralen till Universitetet. På universitetsområdet möter jag MK, hade inte den blekaste aning om att han pluggade där! Blev lite smått chockad av att se honom helt plötsligt i den miljön.

Hade föreläsning. Alltså, rättskällor är inte direkt det mest spännande man kan lära sig... Vi fick en gruppläxa 3 och 3 att lösa till nästa torsdag. Min grupp började idag. Dock kunde vi inte finna svaren på 4 av frågorna! Av 9. Vi vet inte alls var vi ska leta. Så vi ska forsätta imorgon.
Sedan gjorde jag misstaget att sätta mig i ett grupprum med mina klasskamrater. Jag fick inte mycket gjort under de timmarna. Så nu blir det till att plugga hemma, för klockan 12 imorgon ska det vara klart och jag har föreläsning 10-12 imorgon.

Såg fram emot kvällen med kinamaten, skulle ses i stan klockan 17.30. Klockan 15.45 fick vi sms att min kusin inte kunde. Jahapp...Kul.. Men jag och mor träffades ändå och gick på Mexikansk restaurang istället. Var ju helt ok, men är ju inte kina... Vi satt där i ungefär 2 timmar och hade störtkul. En gång skrattade vi båda så vi grät och folk stirrade på oss, men det var roligt!

Sedan for vi hemåt åt varsitt håll, då ringde Sa och hon var i vby. Jag som precis åkt därifrån. Men vi snackade i ca 20 minuter i tele för hon väntade på en person. De skulle på bio och se den där Burtons-filmen. Det var trevligt, var bara ett problem. När jag åkte från universitetet var jag kissnödig. Spädde på med vätska på restaurangen och struntade i att gå på toa där för snart skulle jag ändå hem. Sedan med Sa i telefon kan jag ju inte sätta mig på toa heller, så när vi la på rusade jag upp och kissade. 4 timmar hade jag gått jättekissnödig, behöver jag nämna att det var superskönt att bli av med det?

Nä, nu får det allt räcka, fortsätter jag så här kanske jag säger för mycket!
Nu är det läxor som kallar, jippi.

Jo just det. Imorgon är det föreläsning 10-12, sedan träffa min grupp och gå igenom det som är till på måndag, sedan träffa min 3persons grupp och göra klar uppgiften. Därefter plugga det som är till onsdag i biblioteket och sedan träffa Sa och eventuellt Su. Det är min fredag det!

Hur har er dag varit, och har ni några planer inför morgondagen?

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Viktoriae - Självkänsla & Tänkvärda inlägg

God kväll! Det var ett tagsen ;)



Det är så härligt att skratta så man gråter, haha, och maten såg inte illa ut ;)



Låter som att det är en hel del plugg för dig?



Kramar

2009-02-05 @ 21:47:24
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0