Min planering de närmaste 2 månaderna

I'm not used to this! I liked my quite life. I don't want to party every weekend, I don't!

Så blev det lite engelska där också. Titta, jag kan engelska! Bra då vet ni det (och är något fel så är det inte mig det är fel på- det är dig).


Mina kommande helger ser ut på detta sätt (observera att ledig kan betyda pluggtid):
fre 13/2 ledig THANK GOD
lör 14/2 Alla hjärtans dag - jag ska vara med J och det kan ni inte ta ifrån mig!
sön 15/2 Svärmors födelsedag

fre 20/2 Tjejkväll med mina tjejkamrater, all night long.
lör 21/2 Mamma firas men jag kommer inte vara med *cry*
Istället gäller:
Proppdagen och Proppfesten. 10.30 börjas det med volleyboll i utklädnad, sedan fylls dagen på med aktiviteter och gratis mat innan det blir kväll och sittning samt fest till 03.00. Det sistnämnda kostar 120 kronor och jag har nu pröjsat.
sön 22/2 ledig (tror det kommer behövas)

ons 25/2 Mors födelsedag, eftersom jag skippar hennes firande vill jag dit på kvällen.
tor 26/2 Kommer min tyska vän W till Sverige, men först tror jag att hon ska till Uppsala.
fre 27/2 Om W är i Uppsala först ska jag på fredagen ut med tjejerna från jobbet.
Någon gång lör 28/2-sön 29/2 kommer W hit och bor här till tis 3/2(? Är detta korrekt W?)

ons 4/3 Pappa fyller år och jag vill återigen dit om inget annat avtalas.
fredag 6/3 ledig
lör 7/3 Svägerskan fyller tonåring! Jag gissar på middag eller något sådant.
sön 8/3  ledig

Helgen lör 14/3-sön 15/3 blir möjligen plugghelg då projektredovisning mån 16/3.

Lör 21/3 Brorsan nummer 2 fyller år
Sön 22/3 Dop av kusinbarnet

mån 30/3 är det tenta så helgen lör 28/3-sön 29/3 blir sista minuten-plugg.

Tror ni att det är lugnt efter detta. Fel. Men jag orkar inte skriva längre. Vecka 15 är det 2 födelsedagar och ett praktiskt prov samt påsk (norrlandsresa?). Vecka 16 är det min födelsedag och inlämning av PM samt kursstart för terminens sista kurs, alla tre på samma dag. Längre än så har jag faktiskt inte planerat. THANK GOD. Bara två månader bokade...
Jag vill bara vara ledig och kunna vara spontan!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

Jag kan vara spontan åt dig.. har inte mycket planerat ;)



Ha en bra dag! :)

2009-02-10 @ 13:02:02
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0