Gårdagen i punktform

Inget inlägg under hela gårdagen, ojoj. Det är inte vanligt det! Vi kör punktform så blir det inte så mycket!

-Jag var i skolan, en kille på samma program kände igen mig och började snacka med mig på vägen från tbanan. Trevligt det.
-Föreläsning på engelska! Blev lite paff men det gick bra.
-Gjorde ett grupparbete till måndag.
-Gjorde ett grupparbete med annan grupp till torsdag
-Försökte plugga själv men var väldigt poppis i mobilen så kunde inte riktigt!
-Började få ont under tårna (haft dessa skor hela vintern+förra vintern)
-Sa kom till Uni och 2 stycken började snacka med henne på vägen (socialas dag igår?!)
-Hon hittade rätt efter en del om och men och jag visade henne runt
-Jag träffade min gamla lärare M som jag hade i tsp och utan att ens tänka på om han skulle känna igen mig sa jag HEJ på tsp. Han såg förvirrad och jätteglad ut...
-Jag och Sa åkte till stan och väntade på Su sedan gick vi på McDonalds, damerna åt och jag tog vatten
-Vi åkte och mötte J som körde oss till Coop Forum där det blev storhandling, Su åkte hem.
-Jag åt middag och jag och Sa åkte in till stan för att träffa E och gå på Theodora.
-Ett gäng på fyra personer födda -89 från Västerort slog sig ner hos oss och hängde kvar tills vi gick av tbanan på vägen hem.
-Innan vi gick av tbanan var det dags för McDonalds igen, sedan hemåt.
-Sa sov över på soffan och hade tyvärr brått hem idag så sömnen är inte riktigt tillräcklig.
-Mina fötter gör SJUKT ont, jag fattar inte?!

Idag ska jag träna tänkte jag, och säkert göra lite plugg för jag hann ju inte klart igår...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Oj oj oj, vilken dag! Fullt ös! =)



Läskigt med en engelsk föreläsning! =O Kram

2009-02-07 @ 11:00:41
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: jayne

OJ...vilken DAG.. inte konstigt att du har ont i fötterna...hallåååå.

Du det där var ju sant...med sista affären..att det alltid blir sista... ha ha ha ha ha.

Ja rosa är glädje...absolut.

2009-02-07 @ 11:15:35
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: jayne

Rosa deltajer finns det i äldste sonens garderob... tröjor, strumpor... "palestina" shal, torgvantar... och nu hörlurar. Skönt med rosa i allt svarta.

Själv är jag fegare....blandar mitt svarta med vitt..

2009-02-07 @ 12:22:21
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Jag känner att det är ett bra projekt men nu mår jag inte helt hundra så jag vet inte om nästa veckas projekt kanske blir att jag ska må bra?



Hur har din dag varit? Kram

2009-02-07 @ 17:57:53
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Jessica

Tjejen! Hoppas du har en underbar lördag. Im back, det var ett tag sen och hoppas du mår bra!

2009-02-07 @ 18:24:59
Blogg/hemsida: http://accessoaren.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0