Bildinlägg


Jag har gnällt på att min ryggsäck är tung. Tänkte bevisa exakt hur tung genom att väga denna. Klicka för att förstora bilden!



Jag har under de senaste dagarna inhandlat en pennvässare, vilket jag har saknat mycket de senaste veckorna. Se så fint vässad min penna blev!


Jag fick en sjal av mostra mi som varit i Thailand, my ex-coworker:
Fin va?


Och jag och J fick gemensamt ätpinnar i en snygg låda. Ni skulle sett Js min, han var helt salig!


När jag får pengar (dvs studiebidrag, nepp inte fått något ännu) ska jag köpa jeans. Hoppas det finns snygga att köpa nu för jag behöver det verkligen. Har några par som jag varierar mellan, mina favoriter. Nu måste jag tyvärr skicka ett av dessa par till museet för förvaring. Jag kan inte gå med dem längre när jag har fått ett hål mellan benen som ser ut så här:

(detta är ledsamt, jag gillar detta par!)

Jag studerade jättebra i biblioteket idag! Var så taggad på att börja när min lektion var klar att jag skippade äta lunch, jag var faktiskt inte hungrig. Men vid 14-14-30 började magen rejält protestera. Klockan 15.10 lämnade jag biblioteket för dagen och for hemåt. Nu är snart mina varma mackor klara, det är min lunch.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0