Vår femte Alla Hjärtans Dag

Kom i säng vid 2 inatt och när jag vaknade var klockan redan 12! Ojoj, halva dagen rök direkt. Dock kom jag faktiskt inte ur sängen förrän 12.40. På lördagar får man dra sig!

Blir träning imorgon istället för idag, bra det för nu blev ju dagen rätt så kort nu. Idag är det Alla Hjärtans Dag så kameran ska med ikväll så ni kan glädjas med mig (för de gör ni väl?) i efterhand. Jag gillar den här dagen. Ja, den är kommersiell men det är iaf ett fint budskap, det ska nå fram till de man tycker om att man gör just det- tycker om dem. Sedan tycker inte jag att det endast behöver gälla om man har partner eller inte utan vänner och famlijen borde få höra det också. Kanske behöver man inte säga det just idag för det, utan visa i vardagen att man bryr sig. Men en dag då man kan fira kärleken, vad är det för hemskt med det?

Ikväll ska vi iaf för femte året i rad gå på China Wang och äta middag och därefter bio. Har inte bestämt film, något tips?
Äh, verkar inte finnas något passande. Nu lutar det att det blir middag som sagt och sedan åka hem och se på film hemma istället. Orkar inte lägga ett par hundra på något vi inte riktigt vill se.

Vi hörs senare!



Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Oh, vad mysigt! Det låter som ett bra alla hjärtans-dagkoncept! =)



Nej jag märkte ingenting igår! Ja, jag såg att det blidde bättre! =)



Kompletterade min blogg lite om du är nyfiken! ;) Kram

2009-02-14 @ 14:34:58
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Susanna

Fredag den trettonde :P

2009-02-14 @ 15:19:24
Blogg/hemsida: http://[email protected]

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0