Andra skoldagen som juriststudent!

Jag har haft jätteroligt! Mer får ni veta imorgon...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Freddan

Ooo Jurist e de inte lite väl mycke plugg då?

2009-01-24 @ 00:55:25
Blogg/hemsida: http://majami.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Isabella

SVAR PÅ: Exakt ålder = inget ca! (jag orkade inte räkna ut :P)

Jag var senaste smset! stolt (Klart! ;)

Spydde igår? varför är du sjuk? (Mådde illa bara :P)

Haha bra att de inte har alla hår/ögonfärger! (hehe)

Men gud, hatar du vekrligen Göran Persson och Mona Sahlin? Har du ens tillräckligt med kött på benen för att hata dem? Deras beslut och åsikter kanske, men inte deras personligheter. (Göran Persson ogillar jag starkt för att han bara ör en sån gris o inte håller vad han lovar o nu e han moderat helt plötsligt av ingen anledning, Mona Shalin för att hon bara är korkad och får lov att vara ledare för sossarna, hade hellre sett nån smart, klok människa där, och visst hatar är ett starkt ord men det är nått som upprör mina känslor starkt åt det negativa hållet iaf :P)

Gånger med minnesluckor, aldrig vad jag minns humor (:P)

Otur du har med teknikprylar just nu.. (Ja jag vill slå FANtomen så frustrerad är jag! Vi har nån ande som härjar hemma tror jag)

2009-01-24 @ 02:28:18
Blogg/hemsida: http://thisdreamisover.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Ia

spännande

2009-01-24 @ 09:59:11
Skrivet i slottsdammet av: anita

hej

jag vill veta allt så nyfiken

här i Malung är de snöstorm

Erik är frisk ,Linda hostar Frida o Ulrika ok

Micke är köper skidor längd

jag är på jobbet

ska handla lite

tänker handla falukorv vi ska äta korv ugn mums

hälsa Johan

Kram Gudmor/Moster I malung

2009-01-24 @ 12:14:15
Skrivet i slottsdammet av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)

2009-01-24 @ 13:38:01
Blogg/hemsida: http://mizthanguyen.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0