Bad, med engelskt uttal

Nu håller jag på att flytta och ta bort mappar, dokumt, bilder osv. J ska blåsa om datorn ikväll så nu gäller det att få med allt. Sedan blir det en hel del ominstallationer att ta sig igen *suck*
Tur att vi tänkte ha det mysigt ikväll, annars skulle det bli lite tråkigt...

Förresten, är det bara massa negativ energi som florerar idag? Vet 5 personer, inklusive mig själv, som är riktigt lättretlig idag och blir sur väldigt snabbt. Ber om ursäkt till de drabbade. Stackars J, vad hade han tex gjort för fel? Fast han var grinig imorse han med! Inte bara mitt fel...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Anonym

Vet att jag är en av dem men jag har träffat minst tre som varit griniga idag och jag har inte mått bra.....Inte lätt att var glad då. Man kanske ska utropa 090124 till stora gnälldagen.

2009-01-24 @ 18:46:19
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Bög-Björn är inte heller på bra humör, han klagar på att han inte vet vad det är.. Jag går i omgångar jag.. (skyller på tabletterna.. =P)





På fredag är det utvärdering, jag vet inte riktigt hur allt sånt funkar, var så länge sen jag gick på sånt.. =P



Jag fick kontroll idag också och då scannade jag allt! =)



Aha, fest! Skoj, står det om det nedanför kanske? Får kolla! Haft en bra dag annars? Kramar

2009-01-24 @ 18:54:50
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0