Bokankomst!

Jag hade 9 sidor kvar att läsa när jag stack till träning. Först hämtade jag dock mitt bokpaket och sedan tränade jag kondition. Hade tänkt träna styrketräning men det var bra på tvn så jag var kvar där och kollade istället. Får bli styrka de andra gångerna denna vecka. Sedan tog jag mitt efterlängtade paket och drog hemåt. Storleken på paketet var inte att leka med, skulle inte få in det i skåpet så lämnade kartongen i receptionen på gymmet. Kunde inte hålla mig i schack utan kikade in i paketet på tunnelbanan, såg bra ut tyckte jag.

I paketet fanns:

Min efterlängtade lagbok med tilläggshäfte:


En ryggsäck som jag inte visste skulle komma följde med gratis!
Säljes för 50 kronor annars på juristernas bokhandel:


Och så tre andra böcker, rätt tunna om man jämför med lagboken.
Fast alla böcker är nog ganska tunna i jämförelse...



Ojojoj, såg precis att jag fått två mail från bokus när jag varit borta. Det första sa att de två bekräftade böckerna blivit försenade och att de gör sitt bästa för att få iväg dem i tid. Jag kunde avbeställa dem om jag ville. De var klockan halv 6 på kvällen. Det andra som kom fem över 7, stod de att de hade skickat iväg en av böckerna och borde nå mitt postombud inom 3 dagar. Där ser man! Hoppas den andra kommer snart också då, så jag har alla jag behöver (för denna kurs, på fredag börja kurs nummer två, jippi).

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Oh, det verkar ju vara en superbra väska! Vill också ha ju!! =)



Imorgon bäörjar skrattyogan!! -skutt-



Svårt, i början av terminerna tycker jag alltid att träningen drabbas! Men det får den göra för min del! =)



Imorgon är det skrattyoga! Får skriva om det mer på bloggen när jag varit där! -ler-



Idag hade vi en föreläsare med röst bättre än mina sömntabletter (som är bra! =P)

2009-01-27 @ 20:13:51
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: jayne

ha ha ha ja du..när man väl fått allt..så är kursen slut...

Fin väska där...

Ja, jag läser en del "tjocka" böcker.. men inga som lagboken NEJ!!!!!!

ha nu en mysig kväll... med alla böcker.

2009-01-27 @ 20:38:05
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0