Dagen D

Nu sitter jag här med frukosten i högsta hugg. Har duscha länge och väl på morgonen och sminkat mig. Håret är dock blött så får ta och blåsa det torrt innan jag går.

Måste säga att det är riktigt roligt att vakna till en massa kommentarer så där! Tack för visat intresse! Är uppskattat.

Nu måste jag tugga mig igenom den andra mackan om jag inte ska komma försent. Hur skulle det se ut att droppa in 5 minuter sent i en föreläsningssal med 299 klasskamrater? Nej, nu får jag lägga ner detta. Ni får veta hur det var sedan!

Ha en bra dag!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

hehe du skulle nog inte vara ensam! Är alltid någon som är sen ju! ;)



Jaa, jag är typen som skulle kunna spekulera namn men jag vill inte ens veta kön på barnet så.. =P



Ahaa, men det behövde jag ju veta! =P hihi, men det är intressant att veta sånt iof! Fastän det inte rör mig för ja... man kanske träffar någon som får det eller så får mina barn det eller.. jag vet inte?



Jaa, verkligen! Städning är bra terapi helt enkelt! =P



Lycka till och ser fram emot kvällens utvärdering! Kram kram!

2009-01-20 @ 11:18:43
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0