Effektiv dag

AAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Shit vad varmt det var!
Har precis lagat mig lunch. Sådana där snäckmakaroner, vad de nu heter i finare namn, med ostsås, tunnbrödsmörgås med smör, leverpastej och gurka och drycken är vatten. Inte så tokig hemmalunch va? Märks det att jag fick lön idag? Hihi. Finns bananer att ha till efterrätt om jag vill ha. Löningsdagen kan man väl få lyxa till det lite på?

Åkte till kåren och visade att jag betalat in kåravgiften, fick ett SL intyg av dem som visar att jag är studerande. Sedan var det grupparbete. Gick snabbt och smidigt. Vi bokade in lite tider de närmaste veckorna då vi ska ses och arbeta ihop. Åkte till KTH där närmaste SLcenter finns och bytte mitt 30dagarskort till Studentkort. Fick lägga till 1760 sek tror jag men det tjänar jag på ändå i slutändan. Sedan gick jag upp och hälsade på J och hans kompisar på KTH, de åt lunch. Därefter bar det av till Vby och på tåget läste jag några sidor av det jag ska ha läst till imorgon. Nice. Jag handlade lite mat och när jag stod i kassan plingade mobilen till. Sms-avisering från Adlibris. Leveransen finns att hämta i Vby efter kl 17.00. Synd, hade gärna tagit dem på en gång. Nu blir jag dock tvungen att träna ikväll så jag kan åka dit och hämta böckerna efter 17! Jabbadabba doo! Där ryker ytterliggare ca 1700 sek. Riktig spenderardag idag. Men bara nytiga och "tråkiga" saker tyvärr. SLkort, mat, litteratur...

Nu när jag ätit upp ska jag läsa klart kapitel 7. Sedan göra mig klar för träning och hämta paketet. Nu ska jag vara koncentrerad! Kanske ska stänga av datorn så jag inte blir suktad att "jag ska bara.."

Just nu installerar jag ett program till min kamera så jag kan föra in bilder igen. Allt försvann ju i söndags.

Hörs ikväll!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: ida

Älskar du räkor så MÅSTE du prova dom mackorna! Är helt guudomliga. har unnat oss det en annan gång oxå. sen är man fast;P De är riktigt stora å mumsiga. ser kanske inte ut som man ska bli så mätt som man blir. men mängden räkor är oslagbar. men som sagt dyyyra. men är ju som en middag. så ja det är värt det! 175 kr kostar dom! lite skandal. men väärt, så värt. å så att sitta där uppe å titta ut över stan oxå. de är fint de! Du får komma ner nån gång. så ska vi gå upp där å käka:)

2009-01-27 @ 17:29:54
Blogg/hemsida: http://www.idapersson.se
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

hihi, ja du har svarat! =)

2009-01-27 @ 20:14:43
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0