En pluggsöndag

Den dator jag brukar sitta vid är nu helt tom. J och hans pappa har tagit bort allt och börjat från början. Jag får inte använda internet där förrän virusprogrammet är installerat så nu passade jag på att låna Js när han stack på träning. Annars har jag i princip bara pluggat. Satt först vid matbordet men J och hans pappa pratade så mycket så jag gick upp till sovrummet. Jag ville inte göra det för jag vet vad som händer när jag pluggar i en säng. Jag fick rätt. Jag sjönk ihop mer och mer och tog en liten tupplur. Vaknade igen och läste några sidor och somnade i ca 5 minuter, vaknade och läste några sidor och somnade osv. Nu har jag 19 sidor kvar att läsa av drygt 60 sidor. En tredjedel kvar alltså. Dock tänkte jag följa Js exempel och sticka på träning nu. Har bytt om, ska bara dra på mig en tjocktröja och sedan sticker jag. Boken får följa med ifall jag har otur på hemvägen och missar tåget och därmed måste vänta i 15 min eller så. Kan jag iaf plugga då. Annars blir det lite plugg sista minuten ikväll. Eller plugg och plugg, läsa igenom det iaf så jag kan fatta vad de snackar om imorgon bitti. Till onsdag har jag dock bara 1 kapitel, nu har jag 6 stycken.

Hoppas min dator kan tas i bruk imorgon när jag kommer hem från skolan, jobbigt att dela på en...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: jayne

Vad läser du??

Hoppas din daror är frisk nu! Svårt att leva utan dator.

2009-01-25 @ 19:32:44
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: anne

Plugga i sängen är inte att rekommendera! :)

2009-01-25 @ 19:49:37
Blogg/hemsida: http://annnne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Carro

Ha en bra kväll. =)

2009-01-25 @ 20:32:11
Blogg/hemsida: http://iamcarro.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0