God morgon

Jag drömde om Putin i natt. Jag filmade honom för nyheterna medans min kollega intervjuade honom. Hans stod på sin tomt, i hörnet. Nedanför låg stranden och en vacker utsikt över en vik. Vädret var strålande sol och Putin verkade faktiskt trevlig. Men vi höll oss i skinnet. Vill inte göra honom upprörd...

Idag är det plugg och träning som gäller. Så roligt ska jag ha det. Men nu ska jag äta, magen behöver utfyllnad och kroppen lite näring.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Haha, wierd dröm!! =P



Åh, låter ju som ett underbart uppvaknande! =)



Jaa, varför blir det problem att bjuda in folk!? =(



Min dag var bra! Slö men riktigt bra! =) Haha, jaadu... Bög-Björn tyckte väl inte riktigt om det från början men eftersom jag har fler vänner som heter Björn (Bonden är ett ex) så då får de olika smeknamn! Han har vant sig..När jag gjorde min film från födelsedagsfesten (jN--lO34" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=GZjN--lO34) skrev jag Björn, men då ville han att det skulle stå Bög-Björn!! =)



Lycka till med pluggandet idag! =) Kramar

2009-01-25 @ 11:32:36
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0