Helbild

Fick en fråga om jag kunde visa någon bild där jag står upp med den klänningen jag hade på nyår och jag har nu kollat igenom alla foton jag har fått från nyår och jag hittar bara bilder där jag står bakom någon, har jacka eller en gitarr ivägen (och så sittande då). Väldigt störande. Måste ju ha fastnat på bild stående UTAN någon annan eller annat föremål ivägen... Men kan inte finna någon. Dock hade jag på mig klänningen förut vid ett tillfälle där kameran var med. Då håller jag på att fixa mig så håret är i en konstig frisyr men, äh! Lite ska man ju bjuda på sig själv, eller hur?
På den tredje bilden är jag från sidan, som ni ser...


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: mamma

Du är så fin!

2009-01-05 @ 18:20:08
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Vad söt klänningen var!! =) Härligt skuren :D

2009-01-06 @ 08:52:20
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0