"I don't wanna grow up..."

Middag (egentligen lunch) äten och till denna såg jag på Freaky Friday. Inte igår det! Men jag gillar den. Detta var ju innan Lindsey Lohan bestämde sig för att testa knark och grejer. Tycker filmen är härlig, skarttade flera gånger. Mest inombords men det är nog för att jag är ensam hemma och det ekar så konstigt då.... Inte som så att jag kan filmen utantill och har sett den typ 15 gånger i mitt liv, nejnej. Som en helt ny film varje gång... :-)

Detta är iaf "Annas"(played by Lindsey Lohan) band i filmen Freaky Friday och scenen är när de övar en av sina låtar i garaget. Jag gillar den. Lustiga är att jag inte har sett filmen på iaf ett år, och jag kan texten och sjunger med ändå. Varför fastnar det men inte årtalet då Gustav Vasa blev kung?



Har inte kunnat släppa gymmet. Såg att de stänger klockan 22 idag så alltså hinner jag fortfarande träna innan dess. Inte som att jag måste upp tidigt imorgon. Vääldigt sugen. Rumpan gnäller dock för den har fortfarande träningsvärk, men man kan ju inte göra alla tillfreds hela tiden.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emma

ja den e bra den filmen, haha jag kan oxå den låten ! sjukt

2009-01-15 @ 20:57:16
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0