Jag kan sova ut...

Igår sa J "Vi ställer klockan på 9, så hinner vi umgås innan jag sticker till skolan 11".
Någon timme senare går jag och lägger mig. Någon timme senare lägger sig han och jag vaknar till.
"Ställ klockan på 9" säger jag.
"Vad bra" svarar han och tror att jag redan ställt klockan på 9.
"Nej, ställ klockan på 9".
"jaha" säger han och ställer klockan på 9. Som vi kommit överrens om tidigare.
Klockan blir 9 och radion går igång (Bandit). Jag är trött. Väldigt trött. Han försöker väcka mig.
"Du ville gå upp 9?" frågar han.
"Nej, du föreslog att vi skulle ställa den på 9 så att vi hann umgås innan du sticker till skolan 11. Jag vill inte upp 9. Jag är trött" mumlar jag.
"Aha.."

Slutar med att han går upp ca halv 10, jag går upp halv 11. Han är fortfarande hemma fast klockan är över 11. Men jag klagar inte! Aah, jag njuter av ledigheten! *gäsp*

Nu dags för frukost , i vårt vackra kök!

Och du B, go for it! Någon dag i veckan kommer vi säkert kunna vara tillsammans! Bara du kommer i tid *smile*


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Oj oj, vilken morgon! Har du kommit iväg ännu då? Jag har faktiskt varit på gymmet, körde rätt lugnt men kände itne för mer! Det ska ju vara skoj att träna! =)



Jag kommer i omgångar då jag inte tycker om godis så det är praktiskt! Annars tycker jag inte att jag äter allt för mkt godis så det blir nog bra! =)



Jag har fått svar om min bok som ev. ska tryckas upp som pdf och jag kunde vänta på svar eller beställa för 75kr... Lätt val! =) Hoppas du får din bok! =)

2009-01-16 @ 14:33:10
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Olivia <3

Vilken mysig blogg! :)

Ta gärna en titt på min!

2009-01-16 @ 14:42:11
Blogg/hemsida: http://oliviasigne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Emma

jaaa d udnrar ja oxå =)

2009-01-16 @ 14:55:54
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0