Kronsnack

När jag och J handlade ikväll så bestämde vi oss för att betala med mynt. Av respekt för våra medmänniskor valde vi en "betala själv-kassa" så vi inte skulle uppehålla en riktig kassa i evigheter. Vi handlade för ca 90 kr och betalade det allra mesta med enkronor och femtioöringar. Vi använde en tia och inga femmor. Det tog en liten stund...

Nu äter vi middag. Vad vi äter vågar jag dock inte skriva. Jag skippar träningen idag. Har haft lite huvudvärk hela dagen och det har varit skönt att bara slappa. Men imogron på dagen ska det bli av! J ska träna ikväll, den duktiga pojken.
Jag skulle vilja ha en PT, men det är ju dyrt...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Malin

Den håller på tills torsdag :D

2009-01-13 @ 19:32:58
Blogg/hemsida: http://moolin.se
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Jag får inte kommentera vissa av dina blogginlägg, men så brukar blogg.se vara ibland.. så det är inget jag reflekterar mer över än för stunden! Jag brukar klicka på spara igen om inte bloggen kommer upp! Jag ger mig inte förrän den är uppe! :P



Oj jävlar.. DYRT!!



Förresten, PT vill jag också ha!! =)

2009-01-13 @ 21:47:45
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Jag bytte till blogg.se trots detta problem då jag anser blogg.se är bra iförhållande till många andra bloggservrar! =) Gillade iof min förra men den fick man inte designa själv.. :P



Ja, den som letar han finner! Glöm inte kolla lycknis när du kollar böcker! :D Men sånt har du väl koll på redan? =)



Jag håller med! Jag känner att jag gör samma sak om och om igen.. Doh. Tufft. Men i morgon tränar vi! Du och jag! =) ;) hihi. -peppar varann. =)

2009-01-13 @ 22:34:40
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0