Kyckling wraps med cutty och grönt äpple

Middagen precis uppäten. Det var kycklingen med curry, igen, men denna gång i form av wraps! Kyckling wrap med curry, grönsaker, grön äpple. Mums! Kändes inte ens som att vi redan ätit denna rätt i, si sådär, 5 dagar redan. Mycket bra snilleblixt av mig!

Har ett kapitel kvar i boken. Måste duscha. Sedan sova. Upp ca kl 6 imorgon. Första gången på typ 1½ år jag ska upp före halv 7? Eller nää... tror jag åkte väldigt tidigt i somras då jag skulle flyga... Men det är inte ofta jag ställer klockan före 7, och absolut inte före halv 7.

Sitter vid min vanliga dator nu! Den är helt ren och fin. Har fått installera om flera program och har nu tex nya msn som var ganska så annorlunda utseendemässigt. Tex är bilderna på en själv och den man talar med på vänstra sidan av rutan... Hur vågar man göra en sådan radikal förändring? Utan att fråga oss konsumenter! Okej, det är en gratistjänst, men ändå...

Ha en bra start på veckan!


I somras. När jag ser mig som blond och brunbränd vill jag bli det igen!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0