Money money money, must be funny in a rich man's world...

Har knappt hunnit med någonting. Fastnade nämligen framför den litteraturlista som kommit upp på hemsidan för första kursen. Har kollat på 3 olika bokhandlar (via nätet) om de har böckerna och vad de kostar. Har lyckats skära ner priserna en del men ändå hamnar slutsumman på 2605 kr, för en kurs. Galet. Hoppas verkligen att de inte ändrar i litteraturlistan nu så att jag måste beställa om något. Det roliga är ju att jag inte har pengarna till litteraturen egentligen. Lönen som jag fick den 23e är typ slut (var ju inte för så många dagar) och hyra och olika medlemsräkningar har blivit dragna (typ hyresrättsföreningsmedlemskap). Sedan har det tillkommit lite olika avgifter den senaste månaden. Så hur jag ska kunna överleva och betala det där när det anländer, det ska bli intressant att se. Hoppas jag får studiebidraget fort, men tyvärr blir det nog inte förrän tidigast i februari, då CSN ska underrättas och kåravgiften ska vara betald så jag bekräftar att jag är studerande. Sedan lär det vara en del pappersarbete från deras sida som ska göras också. Som tur är slipper jag iaf inskrivningsavgiften då jag studerat vid detta universitet de senaste 5 åren. Jippi, alltid något!

Upprop den 20, första skoldagen den 23 och jag tyckte mig läsa någonstans att man helst ska ha litteraturen till den 26. Härligt.

Nä nu får jag ta tag i de saker som jag skrev att jag skulle göra idag, har iaf diskat lite!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0