Myshelg for the win

Vi ska se Yes Man! Har fått gratisbiljetter från min pappa för typ en månad sedan så nu tänkte vi utnyttja dem. Denna helg är en sann myshelg. Ni kommer förstå sedan, när jag har tid att skriva ner vad vi gjorde igår och visa bilder. I love this weekend!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

haha fick läsa om bloggen ett par gånger innan jag insåg att det troligtvis var en film du skulle se? haha. tröga mig som inte har koll på sånt! =P



Jag läser till lärare just nu, avslutar min andra termin nästa vecka.. puh, tiden går fort! =) Kram

2009-01-10 @ 20:11:24
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0