Och nu..?

Trött. Vad ska man göra av denna dag? Allt är väl stängt och jag har ändå inget busskort idag så kommer få sitta hemma. Och göra vad? Hm... Se på tv? Lär ju bli så. Bloggar snackar om Vänner-maraton på tv, men jag lär inte ha tillgång till den kanalen.

Mer om gårdagen skriver jag senare när jag laddat in bilderna, roligare så.
Fatta att jag ska jobba imorgon....

Idag är det 1 januari 2009. En torsdag. December är slut, och så är min godisfrist. Nu får jag bara äta på lördagar igen, fram till skärtorsdagen. Men är ju inte långt till nästa lördag om jag nu skulle få abstinens. Jag var duktig och åt inte en godisbit efter att vi skjutit in 2009 med raketer, har ju aldrig fuskat (inte ens när jag verkligen haft skäl att göra det) så det skulle inte vara en god start på året inte.

Nä, nu ska jag nog ringa mamma och höra hur de hade det igår. Hörs senare.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0