Open minded

God morgon. Nu sitter jag här med frukosten framför mig. Två mackor med smör och saltgurka, en liten youghurt med jordgubb/smultron och ett glas oboy. Känner mig lite dum för jag har funderat på hur jag ska göra med lunchen, om jag ska köpa den på Coop eller beställa osv och nyss kom jag på att jag ju ska äta lunch ute med L, L och M för att fira min sista arbetsdag...

Gick och la mig tidigt igår, kom i säng 21.40. La mig och läste SATS Magasin som jag läste pärm till pärm. Varenda notis och artikel. Ju mer jag vet om träning och hälsa, desto lättare kan jag få mig i god form på bästa sätt. Kom till receptsidan och tänkte "Kom ihåg nyårslöftet, var Open minded nu!". Så såg jag att det var något recept med lax i. I vanliga fall skulle jag dissa det receptet utan att läsa igenom det och gå direkt på nästa. Men nu läste jag igen och tittade på bilden. Kände knappt igen hälften av ingredienserna vid namn, men ändå lät det gott. Handlar allt om inställning?
Nästa recept var med kyckling, det verkade också gott men jag älskar ju kyckling så...

Klockan 22.40 hade jag läst klart tidningen och la den åt sidan. Somnade vid 23. Vaknade vid 2 då J la sig. Sedan vaknade jag 6.40, klockan ringer 6.50. Myste med J. Nu är jag här.
Klockan 7.30 ska jag senast gå genom dörren.

Hoppas er dag blir bra! Jag hoppas att min blir det också!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Tack för ditt tips, dock tror jag att jag inte klarar det faktiskt.. :p har ingen själv diciplin..tyvär.r

2009-01-12 @ 08:55:40
Blogg/hemsida: http://jyees89.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: k a l m |

åh, läser du min blogg? Kommentera mer hörru :d<3

2009-01-12 @ 19:01:30
Blogg/hemsida: http://hejjagheterkalm.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0