Pengar

Nu ska jag stoppa disk i diskmaskinen och diska lite kastruller. Sedan bär det av till gymmet. Fick precis meddelande om att clubmedlemmar på H&M har 10% rabatt imorgon på allt. Den som ändå hade pengar att spendera... Men nästa vecka gott folk är det löning! Förresten har jag inte så mycket tid att shoppa på imorgon, har skola mellan 9-17. Jag kommer få en chock, inte van vid sådant tempo!

Jag får inte glömma pengarna nu när jag sticker till gymmet, ska handla lite mat på hemvägen...

Jag har lite tråkigt idag, inte mycket att göra! Men men, bättre när jag kommit hem från gymmet. Då har fler kommit hem från skola och jobb och det börjar hända lite mer saker i Internetvärlden iaf... Ja, vad skulle man göra utan detta kära Internet?


Vad en tjuga är lite värd egentligen. Vad får man för tjugo kronor idag?

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0