Pluggisch

Nä nu måste jag sätta fart med rättsfallet jag ska diskutera med min grupp imorgon. Måste ju vara förberedd! Kan ju dock inte göra det man ska i lagboken, eftersom Adlibris är sjukt sega. Aja böckerna är iaf på väg, till skillnad från Bokus.

Blä blev trött, inte läge! Här ska det studeras!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: moa

hihi,ska typ besöka någon teknisk college tror jag. vi får veta mer på onsdag! =)

2009-01-26 @ 19:03:46
Skrivet i slottsdammet av: jayne

mmm.. Jag har beställt böcker jag med...från Bokus.

Går en 15 poängskurs på kvällstid, barn och unga med behov av särskilt stöd. Men som tur var så fanns böckerna på skolans bibliotek som jag ska läsa till imorgon... PUHHH

ha en trevlig kväll nu och lycka till med uppgiften

2009-01-26 @ 19:17:08
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Jenny

Vilken spännande utbildning du har framför dig! :)

Min sambos syster läste till jurist i Lund. Jobbade på Kammarrätten och Länsrätten då hon bodde i Stockholm.



Just nu är jag sjukskriven, jobbar bara 25%. I vanliga fall jobbar jag på en tidning och med människor som har afasi.

2009-01-26 @ 19:46:07
Blogg/hemsida: http://myengla.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0