Postkontoret hittade hit!

Förresten så är jag nu (och sedan i typ tisdags) helt övertygad om att mitt postkontor läser min blogg. "Eh varför?" tänkte ni nu. Jag ska förklara.
Minns ni att jag i onsdags förra veckan skrev att vi alltid får massa post en gång i veckan och ingenting de andra dagarna? Som förra veckan då vi fick massor på onsdagen men inget på måndagen, tisdagen, torsdagen och fredagen. Så var det många veckor i rad. Denna vecka har vi fått flertalet kyvert osv måndag, tisdag, onsdag och torsdag! Fredag var det väl inget då, men helt plötsligt fick vi post 4 dagar istället för 1, efter mitt inlägg!
Slutsats: Postkontoret har funnit min blogg!
Då får jag ta och tacka dem för att de tog åt sig av kritiken, så mycket roligare att hitta brev i brevlådan än en helt tom när man kollar. Skulle ni kunna göra en annan tjänst? När det verkar vara en räkning kan ni gärna få betala dem åt oss... eller är det att utmana ödet?

Ska bli spännande att se hur det bli nästa vecka...

Posthögen i onsdags förra veckan.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0