Ringer det i huvudet på mig?

Jag är uppe och äter frukost. Drömde en massa konsigt men minns knappt hälften. Vet att i drömmen ringde pappas mobil (som var en sådan där senilmobil, vilket han inte har i verkligheten) och mamma och han var bortresta. Jag skulle precis ringa mamma när pappa ringde från hennes mobil och undrade om hans mobil var hemma. Det var den, sa jag och han tyckte det var bra för då slapp han leta igenom bussen.
Så medan vi pratade i mobilen så ringde mammas mobil en sådan där "väckarklockssignal" som är klassisk på mobilier. Svårt att beskriva hur det låter men tänk er en vanlig signal på mobilen som väckarklocka så är ni nog nära. Oj, sa mamma och vi la på. Sedan gör jag lite andra saker som jag glömt och sedan hörde jag signalen igen, som är starkare och vaknar. Tittar på klockan som är 6.32 och min väckarklocka stod på 7. Undrar vems mobilalarm jag hörde för varken jag eller J hade ställt våra mobiler och det var definitivt någon som hade alarm. Men inget sovrum är vägg i vägg och vi har aldrig hört väckarklocka förut... Den ringde inte något mer och jag låg kvar i sängen i 28 minunter innan jag var tvungen att ge mig upp.

Första dagen! 9-17. Hörs senare...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Bettie

haha, du ocksa! KALL hoppas jag? ;)

2009-01-22 @ 07:51:52
Blogg/hemsida: http://www.mylifeaftersweden.com
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Oj, sånt gör en snurrig!



Haha, jag såg inte ens att du hade skrivit grupplar! =P



Jag är inget fan av siden alls.. men jag tillåter folk att tycka om det! snällt va? ;)

Jag gav bort mina siden-sängkläder förr! Jag vill ha något som känns varmt om mig när jag sover! En gammal t-shirt och ett vaaarmt täcke! =)

2009-01-22 @ 16:24:26
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Emma

Va menade du med det där att du lär ha träningsverk när du vaknar ? HAHAH

2009-01-22 @ 19:35:05
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Haha, jaa du kan kalla mig bloggvän, eller Maddo? ;)



Och att man inte läser varje bokstav är välkännt för mig! Emellanåt skriver jag inte alla heller! Haha. =)



Min dag har varit finemang! Kort, intensiv och bra! Huvudvärk låter inge skoj, hoppas du känner dig bättre snart! Träningsvärk är väl bra grejjor? ;)



Håller tummarna för att din bok kommer inmorgon, kan du inte låna den nån stns då? Kram

2009-01-22 @ 19:35:40
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0