Så ska det inte gå till

Fick höra av en vän om dennes kompis som varit med om en bilolycka i torsdags. Han ahr varit på sjukhus och ha brutna ben, nackskada och så vidare. Kompisen i bilen ligger fortfarande i koma. Föraren i den andra bilen som körde på dem var antagligen rattfull och smet från olycksplatsen.
Det var inte roligt att höra, även fast jag inte känner människorna.



Innan jag stack till gymmet tänkte jag "glöm inte glasögonen på vardagsrumsbordet" cirka 15 gånger. Vad gjorde jag? Jo, glömde glasögonen på vardagsrumsbordet. Kände för styrketärning men ändrade mignär jag kom dit. Var då mer sugen på kondition. Men det var tråkigt, för jag kunde inte läsa texten på tvn så efter 22 minuters hård kondition la jag ner och gick och körde styrka med benen istället. Sedan fick det vara nog. Kände mig inte jättetaggad idag. Var lite sugen på att testa Pilates men den slutade så sent och jag ville hem någon gång.
J ska inte träna ikväll, han är för trött i armarna och tränar imorgon istället. Bra tycker jag, då kan vi få lite tid ihop idag.


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0