Så var det fredag

Fredag idag ja. Fått två samtal idag från Js kungfu kompisar som söker honom. Skickade dem vidare till hans mobil. Igår var J på klubben för att berätta för Sifu att han ska träna med en annan klubb denna termin. Dock var inte Sifu där utan skulle komma idag. Så idag är J där igen för att berätta det. Hoppas det går bra och att Sifu inte blir ledsen...

Det är kallt ute idag, gott folk. Min näsa frös nästan sönder på vägen från tbanan, och mina tår är ännu som isbitar. Har kanske inte världens varmaste strumpor, men söta är dem! Dessutom är det hål i mina stövlar, flera stycken hål. Hoppas jag kan investera i nya stövlar till nästa vinter!
Dagens strumpor


Har pratat med E i telefon, trevligt att hon ringde men jag var ju redan bokad så ses kunde vi inte göra... Måste ses någon dag iaf. Träffade B och faktiskt stötte jag på M också. M som hälsade på mig med frasen "Jag läste på din blogg att du skulle hit så jag tänkte att jag kanske skulle träffa er". Verkligen jobbigt med de där som förföljer en vart man än går. Får sluta skriva på bloggen vart jag ska, så här kan man ju inte ha det. Tss. Hoppas M har det roligt ikväll då hon ska fira att sista uppgiften för terminen är inlämnad!
B köpte födelsedagspresent till sin pappa, hoppas han gillar det! Hon bokade också in ett besök på Body&Spa, tror jag det heter. Hade fått presentkort i julklapp.

Själv investerade jag i hela 3 liter mjölk och ett paket bröd. Oh yeah, här går det vilt till på fredagskvällarna!
Nu ska jag sätta mobilen på laddning, har pipit ända sedan jag gick hemifrån (började på vägen till tbanan, mycket dålig timing), äta lunch och ta det lugnt.

Imorgon är jag och J bjudna på middag hos mor och far! Äntligen något annat än hamburgare!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

haha äter ni bara hamburgare?!



Jajavisst, b ättre att träna så det är skoj än köra på för mkt! =)





Jag har också fått såna sjuka tider till sjukhuset! Måste kolla upp det! Tack för påminnselsen! Nu ska jag baka! Kram

2009-01-16 @ 18:26:47
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Lattepappan

Jag hoppas att det blir tidigare, vill ha bebis nu:)

2009-01-16 @ 19:32:01
Blogg/hemsida: http://lattepappan.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: PinkWinter | Bebis i April

NEEJ vad söta strumpor :D

2009-01-16 @ 23:48:17
Blogg/hemsida: http://pinkwinter.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0