Sommar och sol

Är hos mina föräldrar nu. Mamma har toppat mitt hår. Att jag vågar det! Men jag har kommit långt från min fobi. Det är skönt. I gengälld noppade jag hennes ögonbryn.
Jag och mor för något år sedan.

När jag åker hem ska jag handla lite till maten, sedan ska jag och J äta ihop. Jag gissar att han pluggar just nu. Snart har han tenta igen.

Usch vad det är mörkt ute, kolsvart. Längtar tills det är ljusa dagar och ljusa nätter. Allt man behöver då är en bra rullgardin!

Jag i Bulgarien, på vår balkong, 2006

Gäller att passa på och lägga upp gamla bilder när jag ändå är här...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

har du fobi för att klippa dig?



Jag har varit borta i lite mer än tre veckor, ska bli skönt att börja träna igen och sova i min egen säng, men jag misstänker att min lya kommer kännas otroligt stor och tom då vi just nu bor i en etta på 28 kvm och min lya är en tvåa på 63 om jag inte minns helt fel.. -förvirrad- =P

2009-01-11 @ 18:43:06
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0