Stilla dig Sara, stilla dig

Nattens oroligheter har satt sina spår. Satte mig med boken i soffan vid kvart i 7 ca och läste hela två sidor. Sedan höll det inte längre. Jag la mig ner och somnade. Vaknade 19.55. Såg Bonde söker fru-bröllopet följt av Advokaterna (minns ni att en där i var med i peneldebatten jag såg i fredags?). Klockan var då 22. Hade redan bestämt att jag lägger mig tidigare och sedan så går jag upp tidigare imorgon istället. Ska träffa min grupp kl 11, klockan 10 öppnar kåren så ska vara där 10-10.30 någonting. Då ska jag ta 9.27 tåget (tidigast) och i normala fall skulle jag gå upp kl 8.30 då. Men nu tänkte jag mig 7-7.30. Senast 7.30. Så får jag plugga på morognen istället.
Så går det när man inte kan sova ordentligt.
Håll tummarna för att jag får lagboken imorgon, då skulle mycket oro stillas!



Länk

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Oj oj oj!!! Ta det lugnt gumman! Försök avsätta 8 sammanhängande timmar/dag att plugga istället för att ströplugga, plugga på morgonen är bra grejjor! =) På vägen till skola brukar jag plugga! =)



Jag tror inte att det är virus, datorer blir sega allt eftersom men det stör mig! =P Jag pratade med en kompis som jobbar med datorer och han gav mig något program jag skulle köra och det är väl egentligen bara köra på allt sånt! Han meddelade även att datorer blir sega med tiden och att så är datorlivets gång.. jippie!! :P



Jag börjar ju skrattyoga denna vecka! =) Jag håller tummarna för CSN! =) Har du inte fått det ännu? Hmm... mitt kom ganska fort efter skolstarten.. men det har iof bara gått en vecka! =P

2009-01-27 @ 07:33:22
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Viktoriae - Inlägg om Tänkvärt, Självkänsla och Vardagliga ting!

Vad jobbigt att du inte sover tillräckligt, brukar vara jobbigt vid omställningar vid sömen, fast du kanske har haft problem med sömnen en längre tid?(Eller är det pga dina studier?)



Ang. Mitt jobb så fick jag säga upp mig för jag sålde inte tillräckligt för att gå plus.. och det funkar ju icke! ..:/



Jag håller tummarna för att du får din lagbok idag!

2009-01-27 @ 11:46:12
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: jayne

Fick du boken idag?

Jag har inte väntat lika länge som dig.... minns dock inte när jag skickade in min begäran.

Ja du... jag är ju inte bara mamma utan lärare själv så en hel del olika perspektiv har jag och kunskaper. Fast nu får jag det fördjupat och papper på det, aldrig fel.

Hur jag hinner... lite som du skriver.. ingen aning. Vågar inte tänka efter heller. Men ofta funderar jag på livet när barnen lämnat skolan.. så mycket tid jag får över...woooow...

Lycka till med allt pluggande.

2009-01-27 @ 14:47:43
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0