Tv-expert sökes

Jag förstår inte.

Snälla tv-reparatör! Om du läser detta: HJÄLP!
Jag har min tv påslagen. Inte ett ljud kommer ut. Varken tvn eller boxen är mutead (i tyst-läge:mute). Volymen är på samma nivå som vanligt. Alla sladdar sitter i alla kontakter som de ska.
Åhå, högtalarna har gått sönder, tänker du då.
Nej, Mr Tv-Reparatör. Inte högtalarna. För när jag satte på Grinchen på videon så kom det ljud! Jag hörde vartenda ord. Tillbaka till tv-kanalerna. Nope, inte ett knyst.

SNÄLLA HJÄLP MIG!


Uppdatering: Det är fixat! Jag var helt säker på att jag kollat alla sladdarna, men tydligen hade jag missat en sladd till boxen och den satt lite löst. Så nu har jag sett på Samantha, vilket verkar roligt, och nu på Boston Legal.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Annaa

Så brukar det vara för mig när scarten inte sitter i klokt :S Men om du kollat alla sladdarna så vet jag inte ;)

2009-01-16 @ 22:42:30
Blogg/hemsida: http://annamupp.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Hehe, stackare! Tur att det löste sig!



Sv. Haha, ja mina inlägg kan nog förvirra de flesta! Mest mig dock! =P



Haha, okej men det låter ju.. hmm. varierande! =P Ni har ju många olika eeh... bröd att variera på! =P -skrattar-



Det blev inte till att baka igår så jag gör det nu istället. Det är bröd som ska bakas! Tänkte försöka fylla frysen med hemmagjort bröd. Ett steg i ett nyttigare liv... nästa steg är att inte göra vitt bröd! =P

2009-01-17 @ 10:18:32
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: PinkWinter | Bebis i April

Haha ja kanske det har ingen koll riktigt. :)

Jo det är inte kul inte.

Ja vi har en dotter på 19 månader och BF för nästa är 12 April

2009-01-17 @ 13:50:13
Blogg/hemsida: http://pinkwinter.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: ida

haha. va kul att du röstade:)

får hoppas några till gör de sen så de blir nått av det hela. haha. ja visst finns det mycket å säga. herre gud:P ja gillar oxå den rosa väldigt mycke. å amigo:)

2009-01-17 @ 13:59:56
Blogg/hemsida: http://www.idapersson.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0