Bildkalas, gamla bilder.


Lite minnen från Bulgarien 2006.


En väldigt mörk bild på mig och JM tagen på champagnefrukosten innan studenten 2007.


Avslutningen i 9an. De tre där bak, VV, P och jag hade då gått i samma klass sedan 6-års. Framför är K som gick i parallelklass med oss 6års-6an och sedan samma klass 7-9.


Samma kväll, avslutningsfest hos B. M och jag på bild.

(Annan) M, E och jag. Sommaren 2004.


Jag larvar mig med webcam 2004.


Tröja jag skrivit på.

Maj 2004 hos M


Jag, Sa och Su i februari 2004.

Det får räcka för denna gång.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: malin

Du kan ju leta bilder på datorn också! Men glöm inte att hojta till när du har gjort det (om du gör det) och att länka! :D

2009-01-11 @ 21:15:31
Blogg/hemsida: http://moolin.se
Skrivet i slottsdammet av: Emma

hahah 2004 då truckerkepsen was in ! ;)



o bilden på oss sött =)

2009-01-13 @ 18:35:56
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0