Vi svämmar över av all post

Jag misstänker att de på mitt postkontor är lata. Det är nämligen vanligt att vi inte får någon post 4 dagar i veckan och en dag kommer allting. Som tex denna vecka. Inget på måndagen, inget på tisdagen men nu på onsdagen fick vi 7 brev och en tidning. Ingen reklam idag heller, för annars är det det enda vi får (måste sätta dit en "ingen reklam tack"-skylt, vår försvann ju när gräsklippargubben körde sönder vår brevlåda och nu får vi massor). Helt galet.



I detta hav av brev fanns ett grattis-kort till J.

Han tackar avsändarna!

Där i högen fanns även ett brev att han kan hämta ut sitt körkort nu! Så det får han göra imorgon. Dock hamnar det på ett sjukt dåligt ställe och har man inte bil kan man i princip inte åka dit. Man kan ju faktiskt ha körkort utan att äga en bil. Men han får väl låna en då. Dumt ställe att ha ett postkontor på...

Där fanns även en avi till mig att min första kurslitteratur fanns att hämta.


Så jag hämtade den ganska tjocka boken på vägen till gymmet. Den hamnade nämligen på ett relativt dåligt ställe som jag inte kommer förbi egentligen. Började bläddra i den på tunnelbanan och lyckades få två "paper cuts" på två stationer, bra jobbat. Så jag blödde på fingrarna när jag kom till gymmet.

Värmde upp, körde styrka i hela kroppen och stretchade. Det gick bra, hade glöden idag! Höjde tom två stycken med 10 kg, det var jobbigt, men innan var det ju så lätt...

Handlade lite och åkte hem till J som saknade mig. Vi åt mat ihop och nu är han på väg till träning. Yeho.

Imorgon går jag i skolan 9-17 så blir inte mycket uppdaterat under dagen då. Måste i säng i hyfsad tid ikväll också...
Nu vänter lite Internetläsning och sedan ett bad tror jag *aah*

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Viktoriae - Självkänsla & Tänkvärda inlägg blandat med vardagliga ting!

God kväll!



Det verkar som att de är lite lata där hos dig, själv får jag enbart lokaltidningen på onsdagar (ingen post) Allt väl med dig? Nu har jag sagt upp mig från mitt jobb - så nu är jag "tillbaka", typ. Hoppas den långa skoldagen imorgon blir till belåtenhet!:)



Trevlig kväll!

2009-01-21 @ 19:25:36
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Hur bor ni? -kliar mig i hövve-

2009-01-21 @ 21:10:18
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Aha, jag tror jag hängde med där! ;)



Hehe, jaa du kan släppa! -skrattar- jag hoppas också de funkar! =) Första tabletten är tagen, så nu får vi se! Varning! Jag kan var groggy i början! ;)



Lycknis is tha shit! ;) Men jag håller tummarna för att du får böckerna i tid..Jag har bara fått mina från lycknis inte från adlibris!



Hmm.. nu sitter BögBjörn och pratar om sidenkalsonger! -ryser- UIÄCK!!

2009-01-21 @ 21:40:45
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

haha, vilken tur jag sa till i tid! =)



Nu är jag inte helt hajj ska nog sova.. Björn säger det iaf! =P



VA?! Nej nej nej, siden är inte min grejj! ;) Björn säger att de åker upp som sting och gärna på halva magen! =P Bra förklaring på sidenkallisipper?



Dags för sängen tror jag allt... önska mig en god natt! ;)

2009-01-21 @ 21:59:27
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)

2009-01-24 @ 13:42:45
Blogg/hemsida: http://mizthanguyen.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0