Dagens klart roligaste

I helgen hittade jag till en helt ny blogg. Egentligen av en ren slump, ingen raggning i kommentarsfältet här inte.
Jag tyckte han (ja en kille i denna kvinnodominerade bloggvärld) hade något och tänkte ge honom en chans och läste vidare längs med inläggen. Kom till kategorin "Hyllning till de bortglömda" och fastnade ännu lite till. Har aldrig sett något liknande och läste vidare. Men ingen orkar väl, eller har tiden till, att läsa alla inlägg på en och samma gång. Så han fick läggas till i min skara av bloggkoll-bloggar, som faktiskt krymt ännu lite. Ger honom en till chans att visa vad han går för, tänkte jag.
Och redan idag fick jag valuta för pengarna.

"Sommar med PT" hette dagens inlägg och inte trodde jag att det skulle vara intressant att läsa om PT. Visade sig att min tolkning till Personlig Tränare var felaktig och inlägget var så roligt att jag började gråta.
Ja, nu gjorde han ju bara som så att han visade roliga saker, men ändå. Utan honom hade jag aldrig skrattat högt. Någon ska ju ge mening till bilderna och sammanfoga dem.
Det blir så mycket roligare då.

En av bilderna jag skrattade högt till:


Just det, vill ni kolla in den bloggen är länken HÄR.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: jayne

ha ha ha ha...

jag ska kolla in den bloggen... NU

2009-07-12 @ 20:01:23
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Viktoriae - En må bra blogg med självkänsla och där positivt tänkande ligger i fokus

Ska kolla in bloggen.. gillar att hitta nya bloggar!

2009-07-13 @ 15:09:04
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Tomas

Haha, oj, det här var lite... oväntat. Men kul! Tack!

2009-07-14 @ 20:21:57
Blogg/hemsida: http://pluppfisk.webblogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0