Plans for the weekend

Blir ett förmiddagsinlägg idag. Om några timmar ska jag träffa Empan. Helt otroligt eftersom hon är borta nästintill hela sommarlovet. Men ska bli kul att träffa henne och höra hur hon haft det med släkten i Italien i drygt två veckor, bland annat.
Vår plan var att sola och bada och inte dricka piña colada. Men det ser ju väldigt molnigt ut... men enligt temperaturen ska det vara varmt. Enligt smhi ska det vara 23 grader och molnigt idag (imorgon 24 grader och strålande sol) och enligt dmi ska det regna en skvätt...
Värt att chansa ändå.

Sedan blir det bio ikväll, Harry Potter. "Hörde" på facebook i en statuskonversation där som jag var med i att de missat en stor del (vill inte säga mer detaljerat) och personen som såg filmen igår tyckte att de tappat ca 3 timmar.
Hm. Jag är nog glad att de gör två filmer av den sista boken, så kommer de ikapp med alla detaljer, förhoppningsvis.

Imorgon blir det nog en tur till skärgården och det verkar som att vi stannar hela helgen. På lördag kommer äntligen mor och far hem (fast då är ju inte jag hemma *doh*). Med sig har de min kusin L!

Det är mina planer de kommande dagarna, så ni vet var ni har mig!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Har hört att den inte va så bra. Säg gärna vad du själv tyckte sen! :)



Tränade idag också och i morgon blir det dansmatta.. men min har inte kommit än.. :( Idag fick jag inte ett enda brev! Inte ens en räkning! -snyft-



haha, i vissa lägen var det bättre förr men å andra sidan kan jag tänka mig att det inte kommer lika många till skansen nu.. kanske därför?



hehe, men då hörs vi närmare om när jag kommer upp! =) Kram

2009-07-16 @ 22:58:04
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.se/blogg

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0