Svensk sommar

Så var det måndag igen. Vad har hänt denna måndag? Hm. Hemgjord kycklingsallad till lunch, och pizza till middag. Hängt med J, träffat hans syskon en stund och frågat mina sthlms-syskon om de vill se Harry Potter med mig och J i veckan. Jag menar, den måste man ju se!

Annars, har det inte hänt så mycket. Men J är på träning nu så jag tänkte bege mig ut ur huset och gå en promenad. Det är ju fint väder. Äkta svenskt sommar-väder. Varmt utan att vara hett. Strålande sol som inte bränner. Lagom mycket moln och lagom mycket vind. Så nu ska jag bege mig. Först ner till stranden och sedan får vi se vart jag tar vägen.


Ovanför stranden vid mig, någon gång i juni då det var halvbra väder.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0