Lite skojiga saker

Ska man bli skeptiskt när det på datummärkningen på brödet står att brödet är 1000 år gammalt?

Vår mjölk frös fast i kylskåpet för någon vecka sedan...

För några veckor sedan blev det imma på våra fönster pga värmen...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emma

Hmm vilken ursäkt, "Imma på fönstren pga värmen", vilken värme om man får fråga ? Hahaha

Aha okej då förstår jag.

Jaha men då kanske man ska testa =)

2009-07-12 @ 08:31:14
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

hihihi, jag som hade samma tanke som emma i min kommentar.. :P



Jag fattar inte vad det är med människor som inte tycker om kräftor?! Jag och mitt ex fiskade kräftor en gång! Det va skoj :) Idag har jag mensvärk :'( Jag blir så trött av mens, blir du också det? Ooh, sthlms-resan närmar sig också! Lite pirrigt är det allt eftersom jag inte varit i sthlm ordentligt sen...ööh.. två år sen va jag på besök.Ett år sen "mellanlanda" jag i sthlm när vi skulle till irland åkte vi från arlanda och åkte tåg till sthlm.. men det räknas väl inte? :P bla bla bla.. haha.kramar

2009-07-13 @ 14:11:49
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.se/blogg
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Va tvungen att gå tillbaka och kolla vad jag skrev i vissa svar. :P Som du vet så är din blogg seg i min webbläsare (trots att jag "bytt upp mig", fattar inte varför) så jag bestämde mig att svara här. Hur var det på badplatsen? Eller förstod jag allt rätt om jag fattat det som att du var där idag? -snurrig-



Nej det var inte svårt, det var lätt.. Men blir lätt långtråkigt också.. speciellt om man gör det för någon annan..



Nej jag tycker det är bra att ha mens menändå inte liksom... Men träning gör värken bättre, jag har kollat upp vad som finns att träna på mitt kort i sommar och skrivit upp vad det finns på en lapp vid datorn så nu jävlar ska härtränas! :D



Jag va faktiskt i gamla stan med min bror första dagen vi kom till sthlm och sen åkte vi till arlanda på kvällen (vi hade en dag i sthlm) när vi kom tillbaka så åkte vi till hässelby, åt i vällingby och sov hos en kompis i h-by.. så det kanske räknas trots allt? :P



Jag åker den 23:e och stannar till den 27:e.. Ångrar lite att vi inte stannar så vi kunde gå på allsång. Det är så mysigt.. men men lätt att vara efterklok!

Planer är: Gå ut och festa (fest i sthlm är bättre än här, förhoppningsvis fortfarande.. :P) sen ska jag träffa mamma och umgås lite med mats som bjuder mig på resan.. Utöver det vet jag inte. ^^ Hoppas på bra väder, då blir det nog bada ute i h-by.. vet inte riktigt vart i h-by ännu bara.. :P hihi. Men du har inte lust att hänga med ut på fredagen då? =)



Kramar

2009-07-13 @ 22:16:13
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.se/blogg

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0