Första lediga vardagen

Puh. En intensiv helg som avslut på en intensiv period. Nu är det måndag och arbetsdag för de som arbetar. Själv är det den första lediga vardagen. J vaknade 5.30 och gick då upp. Jag vaknade 7.30 men låg och drog mig i hela en timme. Vet inte vad som hände med de där tonåringarna som satt uppe jättelänge och sov till 12 på dagen. Jag hoppas ändå inte att vi blir så i sommar, jag gillar att ta till vara på hela dagarna.

Igår blev det röstning och sedan en lång promenad som väckte en hel del gamla minnen. Träffade en gammal kompis som inte har något med mina studier att göra (känns faktiskt riktigt skönt att träffa en icke studerande ibland) och på kvällen blev det pizza till middag. Nu får det vara slut på onyttigheterna.
På kvällen blev det lite valvaka. Tyckte den på svt var rätt bra faktiskt.

Både idag och igår skulle vädret vara dåligt. Molnigt och regn. Igår var det sol men kalla vindar. Idag skiner solen och det är så kvavt hemma att jag nog måste öppna balkongdörren. Både jag och J känner oss torra i munnen och halsen.

Om några timmar ska jag träffa Empan. Hon åker till Vimmerby ikväll och denna dag var vår enda chans att ses på ytterligare någon månad. Vi kommer traska i stan så jag hoppas det goda vädret håller i sig!

Det är väl vad som händer nu. Ska försöka fixa (dock inte idag) så jag kan lägga upp bilder på denna dator på en gång, så ni får lite mer att titta på än bara text.
Hoppas er start på veckan var bra!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Hej gumman, som vanligt vill inte din blogg vara med.. funderar på om det har att göra med att jag gör gamla IE.. hmm..



Komplettering på arbetet så det gick över förväntan. Imorgon är det ögonkirurgen. Har tillbaka min dator nu iaf :) Hur är det med dig? Minns inte om du hade sommarjobb? Kramar

2009-06-08 @ 20:28:29
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.se/blogg
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Konstigt.. det där med rutan, för vissa funkar den och för andra inte..



Nä, hade det tidigare men inte numera, ska skaffa det till hösten men känns onödigt till sommaren eftersom det ofta är uppehåll på sommaren.. Tyvärr. Men mamma hjälper mig då..



Nej, jag tycker om att flytta och inreda. Sen vill jag hemskt gärna ha kvar de vännerna jag har men jag har en vision om att man får perspektiv på livet om man kommer bort ett tag. :)



På tal om mozilla så funkar inte en del kommandon som funkar på ie och den nyaste ie har jag för mig att din blogg funkar okej i men då är också problemet med vissa kommandon särskilt i bloggen så vi får se framöver...



Hur har din dag varit annars?



Jag var ju hos läkaren idag. Många bloggar blidde det idag. :P Imorgon börjar jag en ny kurs i skövde som jag ser fram emot! :)

2009-06-09 @ 18:51:45
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.se/blogg
Skrivet i slottsdammet av: bella

Heej Sara, mitt internet är kaputt så kan inte ta detta på msn men om du har lust att ses i veckan e det bara att ringa! Jag är rätt uttråkad av att vara här själv hela dagarna utan att kunna komma in på msn/blogg/facebook m.m. :(



krams

2009-06-09 @ 21:24:29
Blogg/hemsida: http://thisdreamisover.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Anonym

ska till djursjukhuset imorrn vid 13 så om ni ska in till stan så kanske vi kan ses efter :P men nu måste jag gå, ring gäna imorrn!

2009-06-09 @ 22:26:14

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0