One done- one to go.

Arbetsrättstentan är avklarad. Känns helt okej. Har tagit "lov" från 12.30 till nu och bara gått, gått och gått känns det som. Jag är lite röd på armarna och pannan och mina fötter är bruna som sand, bortsett från tårna. Gisa vilken sorts sko jag använder...
Men nu blir det till att ladda om. På torsdag är nästa tenta i familjerätt och med tanke på att jag pluggat familjerätt en gång på 11 dagar har jag lite att ta igen dessa två dagar och en kväll. Nu är det jag hjärta bodelning igen, ser ni.
Vi hörs.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: jayne

Jag håller min tumme för dig!!!!



Ja du... varmt har det varit idag... härligt med värme.. men också liiiite klibbigt så där.. men icke klaga!!! Älskar värmen sååååå...underbart!!!

2009-06-01 @ 22:17:04
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Oh, håller tummarna för att båda tentorna går super!



NAckspärren finns kvar än men jag försöker leva med den. =P Skolan har det väl gått okej med, skickade in ett arbete jag är rätt nöjd med faktiskt. Men det var många nätters pluggande. Var till Ullared idag! =) Hur går det för dig då? Sista tentan nu inför sommaren? Kram

2009-06-02 @ 01:16:49
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.se/blogg
Skrivet i slottsdammet av: VIKTORIAE - Bloggen om självkänsla och annat! (TÄVLING JUST NU!)

Sv: Hejhej, vad fiffigt att ta olika kort så att du kan använda dem fler gånger ;) Fin var det iallafall!

Lycka till med pluggandet, snygg solbränna förresten, "låter det som"..:P Typ. Jag är trött fast jag vaknade för två timmar sen hm.. så nu ska jag sluta vimsa rundor. Ha en bra tisdag!

2009-06-02 @ 11:05:10
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0