Uppdatering

Vad har hänt nu då?
Tja... jag och J har lyckats hålla vårt hem relativt rent. Inga tallrikar/glas som står på fel ställe, inte en massa skräp på bord och golv, inte några tomma flaskor på golvet... Det enda är ett par strumpor som råkat ramla ner från en stolsrygg, och ett par tjocktröjor som hänger över soffkanten. Det är ju inte så tokigt.
I badrummet har vi en massa spotlight-lampor. Nu funkar bara en av dem och vi känner att vi behöver byta ut våra lampor nu...

Annars så har jag börjat läsa Twilight. Läst halva boken och den är bra. Låg och läste i 2 timmar inatt då J sov bredvid mig. När jag släckte lampan sedan satte han sig rätt upp och såg förvirrad ut. Jag bad honom lägga sig och då gjorde han så och sov vidare.

Vädret har varit jättefint de senaste två dagarna, men nu är det molnigt igen.

Mor och far var i Tallinn igår och idag klockan 7 anlände kryssningsfartyget till St Petersburg. Eller ska jag säga "skulle ha anlänt"? Det ligger nämligen kvar utanför och vågar inte gå in pga starka vindar. Så det blev ingen heldag i St Petersburg, utan en heldag fast på vattnet. Inte riktigt vad de hade tänkt sig...

Imorgon är det midsommar som ska firas ute i skärgården. Hoppas att vädret bli bra då!

Svågern har sin sista grej inför sommaren idag, hujedamej.

Ha det gott!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

ah, det var inte meningen. Men din midsommar verkar bli supermys! :) Hoppas vädret är med oss imorgon! =) Krmaar

2009-06-18 @ 23:08:23
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.se/blogg
Skrivet i slottsdammet av: Viktoriae - En "må bra" blogg där självkänsla & positivt tänkande ligger i fokus

Sv: God kväll, göteborg bor jag INTE i, nej här är det skåne som gäller sen snart två årsen ;)



Känner igen mig i läsandet när det gäller Twilight böckerna, låg uppe till 2-3 på nätterna och läste.. vilket jag sen ångrade när de tog slut! Haha!



Förresten, ser fram emot din kommentar sen på inlägget http://viktoriae.blogg.se/2009/june/jag-behover-din-hjalp.html .. hoppas du tar dig tiden att svara på det iallfall, det skulle jag uppskatta! :)



Förhoppningsvis hade ni det trevligt i skärgården? Kram

2009-06-19 @ 21:39:44
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Nu är jag nyfiken! Hur var midsommar? =)

2009-06-20 @ 22:12:40
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.se/blogg

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0